Yesterday Once More.....木匠兄妹Yesterday Once More.....木匠兄妹http://mymedia.yam.com/m/2339925英文:When I was youngI'd listen to the radioWaiting for my favorite 太平洋房屋songsWhen they played I'd sing alongIt made me smileThose were such happy timesAnd not so long agoHow I wondered where they'd goneBut they're back againJust 禮服like a long lost friendAll the songs I loved so wellEvery sha-la-la-laEvery wo-o-wo-oStill shinesEvery shing-a-ling-a-lingThat they're starting to singSo fineWhen 開幕活動they get to the part where he's breaking her heartIt can really make me cryJust like beforeIt's yesterday once moreLooking back on how it was in years gone byAnd 信用卡代償the good times that I hadMakes today seem rather sadSo much has changedIt was songs of love that I would sing to thenAnd I'd memorize each wordThose old melodiesStill 好房網sound so good to meAs they melt the years awayAll my best memoriesCome back clearly to meSome can even make me cryJust like beforeIt's yesterday once more 中文:當我年九份民宿輕時我常聽著收音機等待我最喜愛的歌曲播出時就跟著哼哼唱唱那總是使我面露微笑那真是一段快樂的時光就在不久以前我很想知道它們到哪裡去了但它們終究回來了像個失去聯絡很久的朋友每房屋買賣一首歌都是我的最愛每一句Sha-la-la-la每一句Wo-o-wo-o依然動人每一句shing-a-ling-a-ling它們就是這麼開始唱的真是美極了……當唱到他傷了她的心那一段真的會使我傷心落淚就像從前一花蓮民宿樣彷彿昨日重現回顧歲月的流逝以及我擁有的美好時光相較之下,如今多麼可悲物事已非那是我當時唱的情歌我還記得每一句歌詞那些古老的旋律聽起來依然甜美把歲月都融化了我最美好的回憶花蓮民宿歷歷如繪的回到我面前有些甚至會使我哭泣就像從前一樣彷彿昨日重現.


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
租屋網YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    no55nosdhq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()